پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع

دسته بندي : مدیریت » سایر گرایش های مدیریت
دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت کیفیت جامع،
در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مدت زمانی است که مدیران متخصص، تولید کنندگان را ترغیب می نمایند که فرآیند تولید را به   گونه ای طراحی نمایند که به جای اینکه بازرسی کیفیت در انتهای خط تولید صورت گیرد، از همان ابتدا کیفیت در این فرآیند بکار گرفته شود.
در سال 1987، مجلس آمریکا جایزه کیفیت ملی مالکوم بالدریج را برای افزایش رقابت در شرکتهای آمریکایی جهت افزایش کیفیت، در نظر گرفت. این جایزه باعث شد تا شرکتها  توجه بیشتری به کیفیت داشته باشند و برای افزایش کیفیت و تدوین استراتژی ها در جهت کسب موفقیت بیشتر و کیفیت بالاتر، انگیزه پیدا کنند.
جایزه کیفیت به شرکتهای تولیدی، خدماتی، واحدهای تجاری کوچک و نیز ارائه کنندگان خدمات درمانی و بهداشتی موفق که شرایط کیفی لازم را داشته باشند، اهدا می شود.
سازمان بین المللی استاندارد در سال 1947 با عضویت 25 کشور تأسیس شد و در سال 1987 مجموعه ای از استاندارد های کیفیت را تدوین نمود که این استانداردها یکبار در سال 1994 و بار دیگر در سال 2000 مورد تجدیدنظر قرار گرفتند.
ISO 9000
یکی از استانداردهای مدیریت کیفیت ISO 9000  است که در حال حاضر به یک گواهی نامه  بین المللی تبدیل شده که به منزله مهر تأیید کیفی محصولات و خدمات شرکتهاست.
تأکید استانداردهای ISO 9000 بر ایجاد، مستند سازی، و بکارگیری رویه های اثربخش جهت اطمینان از این است که عملیات، عملکرد محصول و فرآیندهای ارائه خدمت شرکت با هدف کلی بهبود مستمر حاکم بر شرکت مطابقت دارند.
ISO 14000
مجموعه ای از استانداردهای مرتبط با مدیریت محیطی است که براساس آن شرکتها باید      اثرات مخرب محیطی فعالیت هایشان را به حداقل برسانند.
ISO 14000 در ارتباط با اطمینان بخشی به این است که یک محصول در کل مراحل چرخه عمرش کمترین اثر مخرب را روی محیط (آب،هوا و خاک)؛ چه از نظر میزان منابع طبیعی که به مصرف می رساند و چه از نظر میزان آلودگی محیط که ایجاد می کند، داشته باشد.
دسته بندی: مدیریت » سایر گرایش های مدیریت

تعداد مشاهده: 7456 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 20

حجم فایل:906 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش.